telephone0226 812 51 06 | mutlu.cocuk.akademisi@hotmail.com
default-logo

EĞLENCELİ YABANCI DİL

Erken yaşlarda yabancı dil eğitiminin çocukların zihinsel ve duyusal üstünlükleri ve esnekliklerinden dolayı çok daha etkin sonuçlar verdiği kanıtlanmıştır. Ana dillerinde yeni yeni yetkinlik kazanan öğrencilerimiz ikinci bir dilin sisteminin ayrımına varıp o dili de ayrı bir dil olarak benimserler; ikinci bir dille erken yaşta tanışan çocuklar, bu şekilde değişen dünyanın yaygın kullanılan bu diliyle dünya hakkında daha fazla farkındalık kazanma şanslarını arttırırlar. Bu nedenle, Mutlu Çocuk ’da İngilizce Dil Etkinliğinin temel amacı İngilizce ile ilk kez tanışan çocuklarımıza İngilizce’yi sevdirmek ve diğer kültür ve dillere karşı farkındalık yaratmak ve hoşgörü uyandırmaktır.

Kurumumuz da İngilizce eğitimleri tamamen çocukların gelişimlerine uygun olarak eğlenceli fakat tam akademik şekilde verilmektedir. Uyguladığımız İngilizce eğitimi ‘’Total Physical Response ‘’ adı verilen hareket ve günlük İngilizceye dayalı bir yöntemdir. Bu yöntemde öğretmen öğrenci iş birliğine dayanan, aktif yönlendirici uygulama söz konusudur. Öğrenci öğrenim süresinde aktiftir, öğretmenin rolü öğrenmeye olanak yaratıldığı bir ortam hazırlamak ve sunmaktır. Günlük yaşamdan örnekler seçilip, okul ortamında hareketli bir şekilde anlatılmaktadır. Ek olarak, etkileşimli akıllı tahta etkinlikleriyle, çocukların kinestetik, duyuşsal ve görsel zekâ gelişimlerine aynı anda veya ayrı ayrı hitap edilir böylece farklı öğrenme şekillerine sahip öğrencilerimizin hepsinin aktif katılımı amaçlanır.

Kurumumuzda tam gün İngilizce uygulanmaktadır. Her sınıfın haftanın 5 günü 40 dakikalık ders programları vardır. İngilizce öğretmenimiz Cambridge,Oxford ve Longman- Pearson yayınları takip etmektedir. Bunun yanında çocukların da çok sevdikleri kukla Kenny İngilizce eğitimlerinde onlara yardımcı olur. Mutlu Çocuklar Akıllı tahta çalışmaları, İngilizce çocuk şarkıları eşliğinde dans ve drama ile İngilizce derslerini tüm eğlencesiyle işlerler. Zaman zaman okul olarak yaptığımız gezilere İngilizce öğretmenimiz de katılır. Böylece dışarı hayatta da karşılaştıkları birçok şeyi, ikinci dillerini de kullanarak değerlendirebilmektedirler. Doğa, çevre ve sosyal hayat hakkında iletişim kurma becerileri gelişmektedir. Tüm bunların yanında öğrencilerimizin kahvaltı saatlerine İngilizce öğretmenimiz de eşlik etmektedir. Onlarla hem sofra adabı konusunda hem de beslenme konularında sohbet etmektedir.

KAYNAKLAR
a. Oxford yayınlarına ait Playtime A, Playtime Workbook ( Anasınıfı)
b. Little Pockets, Pockets 1-2 (Pearson- Longman)
c. Flashcard’lar
d. Audio CD / Interactive Songs for Smartboards
e. Story Cards
f. Puppets
g. Temaların konularına uygun içerikte Worksheet’ler kullanılmaktadır.
h. Realia ( Öğretme ve öğrenme amacıyla kullanılan gerçek objeler )